5 שיטות מומלצות לחיפוש עבודה

 

תהליך חיפוש העבודה עשוי להיות מייגע ולא פשוט. בין היתר יש להתקשר למעסיקים כדי לחפש משרות, לנסות לאתר משרה אידיאלית שמתאימה ללו"ז שלכם ולמצוא תפקיד עם שכר שנכון עבורכם. איך מחפשים עבודה באופן מושכל? ריכזנו 5 שיטות מומלצות:

1 – חברות השמה

אחת הדרכים האידיאליות ביותר לחיפוש עבודה היא בעזרת חברות השמה הייטק, ולו בשל העובדה שמדובר בחברות מקצועיות שיסייעו לכם למצוא את העבודה המתאימה ביותר בעבורכם. החברות הללו מורכבות מיועצי גיוס שמטרתם לגייס עבור חברות שונות את ההון האנושי הטוב ביותר, בין אם מדובר בחברות היי-טק ובין אם בחברות דיגיטל. המשרות המוצעות דרך חברות ההשמה יכולות להיות בתחומים טכנולוגיים כמו גם תפקידים בכירים בחברות גדולות, ולכן מדובר באפשרות מצוינת שיש לקחת בחשבון בתהליך חיפוש העבודה.

2 – קבוצות פייסבוק

הרשת החברתית "פייסבוק" הביאה עמה לא מעט ערך לחיינו, כשבין היתר ניתן לפרסם משרות במגוון רחב של תפקידים, וניתן להיכנס לקבוצות ייעודיות לחיפוש עבודה. לא מעט בעלי עסקים ומנהלי משאבי אנוש, מחפשים אחר עובדים חדשים ברשתות החברתיות, כך שזו יכולה להיות אפשרות מעניינת במיוחד, שיכולה לחשוף אתכם למשרות ייחודיות, מרתקות ושונות ממה שהכרתם עד כה. חפשו בפייסבוק את הקבוצות האידיאליות ביותר בעבורכם, כשקיימות קבוצות לתחומים ספציפיים, וקיימות קבוצות לחיפוש עבודה באופן כללי.

3 – מודעות דרושים

אם בעבר מודעות הדרושים עיטרו את עיתוני סוף השבוע, הרי שכיום ניתן למצוא מודעות דרושים ברחבי הרשת. חפשו את המשרה הרלוונטית בעבורכם במנוע החיפוש, כך תוכלו לקבל שלל תוצאות והצעות לעבודות מתאימות.

4 – אתרים ייעודיים

כיום קיימים אתרים ייעודיים לחיפושי עבודה, כשניתן להשתמש בגרסאות חינמיות של האתר, או לחלופין לרכוש מעין מנוי על מנת להיחשף למגוון רחב של משרות שונות. מדובר באופציה לא רעה בכלל, כשחשוב להיות עם אצבע על הדופק ולראות שהמשרות שמוצעות לכם הן באמת רלוונטיות בעבורכם.

5 שיטות מומלצות לחיפוש עבודה

5 – לשכת התעסוקה

מי שמחפש עבודה או מי שחותם אבטלה, יכול להגיע ללשכת התעסוקה ולהסתייע בנציגים על מנת למצוא משרה מתאימה. טוב לדעת שעבור אקדמאיים יש נציג מיוחד, כך שמי שיש לו מקצוע ביד, יוכל לבקש משרות בתחום שבו הוא עוסק או מעוניין לעסוק. במידה ואינכם עובדים, ומעוניינים לקבל שכר אבטלה, שימו לב שזה לא מספיק רק להגיע ללשכת התעסוקה אם כי יש להגיש טפסים מתאימים לביטוח הלאומי.

כמה טיפים חשובים:

במהלך חיפוש העבודה, חשוב לדאוג לכך שקורות החיים שלכם יהיו תמציתיים ויתרכזו רק בפרטים הרלוונטיים למשרה הרצויה. השתדלו לספק את מלוא המידע החיוני עליכם, אך יחד עם זאת לוודא שלא מדובר במסמך ארוך מידי. חשוב שתוודאו מול מעסיק (לשעבר) אחד לפחות את הנכונות להמליץ עליכם למעסיק העתידי, כך תוכלו לקשר בין השניים ולדעת שיש מי שידאג לספר עליכם דברים חיוביים.

 

תהליך חיפוש העבודה הוא לא פשוט, ולעיתים הוא אף להיות מתסכל. יחד עם זה, חשוב שלא להרים ידיים, להמשיך ולחפש אחר המשרה האידיאלית ביותר בעבורכם. בהצלחה!

שאלות בנושא 5 שיטות מומלצות לחיפוש עבודה

5 שיטות מומלצות לחיפוש עבודה.

למידע נוסף על 5 שיטות מומלצות לחיפוש עבודה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות