Holistic CRM: מערכת מתקדמת לניהול קשרי לקוחות

ניהול קשרי לקוחות ומערכות CRM (Customer Relationship Management), הם שני נושאים שכל עסק מקצועי חייב כיום להכיר. מדוע? ומה מציעה בהקשר זה Holistic CRM?

החשיבות והצורך

עסקים פועלים לרוב לשם רווחים ורווחים מגיעים לרוב מלקוחות משלמים. לא קל להשיג לקוחות, להפוך אותם ללקוחות משלמים ויותר מזה, ללקוחות משתלמים ממש ולאורך זמן. לא קל "לשמר לקוחות" ולהבין למה לקוחות עוזבים. מדובר על אתגרים, שטיפול יעיל בהם קריטי לשרידותו ובוודאי לשגשוגו של כל עסק ממוצע. באמצעות פתרון CRM איכותי דוגמת מערכת crm zoho, ניתן לנהל את כל פעילות העסק בהקשר זה באופן מרוכז, אינטגרטיבי ויעיל במיוחד. כך תבטיחו, שאתם מפיקים את המרב מהמידע שעומד לרשותכם בנושא הלקוחות ומהפעילויות שקשורות לכך.

תועלות הענן

Holistic CRM מספקת את תועלות שירותי הענן השונות, בהן חסכון רב במשאבים, כולל כספיים. למרות שמדובר בתקשורת מול שרות של ספק מרוחק, עדיין תוכלו ליהנות מזמינות מלאה של המערכת ומביצועים גבוהים. כמובן, כמו בשירותי ענן, ניתן לגשת למערכת בכל זמן, מכל מקום, באמצעות כל התקן מחשוב שמסוגל להתחבר לאינטרנט ולדפדפן.

ניהול מתקדם של המכירות והשיווק

כמובן, שיווק ומכירות הם בין סוגי הפעילויות העסקיות, אשר משמעותיים במיוחד בהקשר זה. Holistic CRM מסייעת גם בכך. נושא ניהול הלידים למשל, הוא נושא רחב וחשוב ביותר, שמקבל מענה נרחב למדי. לשם ההמחשה: תוכלו לשייך לידים לפעילויות שיווק ומכירות. כמו כן, תוכלו לנתח ROI (החזר השקעה. Return On Investment) בהקשר הלידים, באמצעות מחולל הדו"חות החזק. היכולת לבצע צפי מכירות, תסייע למנהלים לקבל החלטות ולעקוב אחר התקדמות הפעילויות השונות.

שימור לקוחות

כלל ידוע אומר, שקל יותר לשמר לקוח קיים, מאשר להשיג לקוח חדש. Holistic CRM מסייעת בשני הכיוונים האלה וגם מאפשרת למצות את הערוץ החשוב יותר, של "שימור לקוחות". באמצעות הניהול המרוכז של המידע, מתקבלת תמונה ברורה יותר של הלקוחות בכלל, כמו גם הבנה משופרת של לקוחות ספציפיים. באמצעות זיהוי אינדיקציות ללקוח ששוקל נטישת החברה, תוכלו להגיב לכך בעוד מועד ולצמצם תופעה זו.

אפשרויות התאמה אישית

הוליסטיק מציעה אפשרויות רבות של התאמה אישית של המערכת לצרכיכם. תוכלו לארגן את אופן הצגת השדות השונים במסכים וגם ליצור שדות חדשים, על פי הצורך. בנושא ניהול workflow, תוכלו ליצור תהליכי זרימת עבודה בשילוב אוטומציה, לשם ייעול ושיפור ביצועים. כמו כן, זמין מנגנון API, אשר באמצעותו ניתן לפתח אינטגרציות שונות לפי הצורך, מול תוכנות אחרות. כמובן, יש ל- Holistic CRMאינטגרציה מובנית מראש, עבור סביבות נפוצות כמו גוגל אפס, אופיס ואאוטלוק.

Holistic CRM: מערכת מתקדמת לניהול קשרי לקוחות

ניהול משתמשים מתקדם

המערכת מציעה ניהול כולל, נוח וגמיש. בין השאר, תוכלו לקבוע בה הרשאות גישה – למי בעסק מותר להיכנס

לאיזה אזור במערכת וכדומה. הדבר משמעותי מאוד מכמה היבטים, בהם אבטחה ושמירת פרטיות הלקוחות עצמם. מדובר במערכת שמשחקת תפקיד מרכזי בפעילות העסק ואין הצדקה, לכך שכל עובד יוכל לגשת לכל מה שהיא מציעה.

אפשרויות רבות נוספות

אלה היו רק כמה דוגמאות ליכולות המערכת. במבט כולל, היא מטפלת בכל הקשור להתנהלות מול הלקוח. כך שישנן עוד דוגמאות רבות. למשל, היכולת לעקוב בקלות אחרי התכתבויות מול לקוח, במרוכז, היישר מהמערכת. כך משתפרת הפרודוקטיביות של העובדים, שאינם צריכים לצאת אל מערכות אחרות בעסק למטרה זו.

לסיכום

למי שמתעניין ב-CRM וגם למי שכבר מכיר, מומלץ מאוד להכיר באופן ספציפי את Holistic CRM.

שאלות בנושא Holistic CRM: מערכת מתקדמת לניהול קשרי לקוחות

Holistic CRM: מערכת מתקדמת לניהול קשרי לקוחות

למידע נוסף על Holistic CRM: מערכת מתקדמת לניהול קשרי לקוחות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות