שיפוץ משרדים זה פרויקט מורכב ויקר, בטח ובטח אם מדובר בשיפוץ כולל מהיסוד. במאמר הבא נסביר האם זה משתלם לעשות שיפוץ במשרד, מה חשוב לבדוק לפני שמשפצים וגם, איך תוכלו לחסוך בעלות השיפוץ? כל התשובות.
שיפוץ משרד – האם זה משתלם?
אין ספק ששיפוץ משרד זה פרויקט לא זול במיוחד, בטח ובטח אם מדובר בשיפוץ כולל ומאסיבי. עם זאת, חשוב לנו לציין שלנראות של המשרדים שלכם יש חשיבות מכרעת בכל הקשור לרושם שאתם משאירים על הלקוחות שלכם וכפועל יוצא מזה, גם על הרווחים. אגב, על מנת שהשיפוץ יעבור בשלום ויניב את התוצאות, אתם צריכים לבחור איש מקצוע שיבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, אך על זה נעמוד בהמשך המאמר.
בנוסף, אל תשכחו שלא הכל נמדד בכסף וגם לתחושות של העובדים שלכם יש משמעות. עובד שמגיע למשרד מיושן ובלוי זה עובד לא מאושר שלא יוכל לעשות את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר. אם אתם רוצים שהעובדים שלכם יהיו אפקטיביים, אתם צריכים לספק להם סביבת עבודה נעימה ונוחה ואין ספק שבאמצעות השיפוץ תוכלו לעשות את זה עבורם.
מה חשוב לבדוק לפני שמשפצים?
לפני שאתם ממהרים להתחיל בשיפוץ ועל מנת שהשיפוץ עצמו יהיה משצלם, אנחנו ממליצים לכם להגדיר גם את המטרות שלו וגם את התקציב העומד לרשותכם. מבחינת המטרות, אתם צריכים להגיר האם מדובר בשיפוץ כולל של המשרד, חלקי או מקומי. אחרת, אתם עלולים להתפזר ולמצוא את עצמכם נכנסים לפרויקט שאתם לא יודעים איך תצאו ממנו. בנוסף, מומלץ מאד להגדיר מראש את התקציב לשיפוץ, כי אם תחרגו ממנו בצורה קיצונית, ודאי לא תוכלו להגדיר אותו כמשתלם.
איך בוחרים שיפוצניק מקצועי?
בניגוד לתחומים אחרים, שיפוצים זה תחום מאד מורכב שגם שביעות הרצון של הלקוחות מהפרויקטים שלו היא סובייקטיבית לחלוטין. לכן, אנחנו ממליצים לכם לבחור בשיפוצניק אמין ומקצועי, כזה שיש לו ניסיון בתחום השיפוצים בכלל, ובתחום שיפוץ המשרדים בפרט. שיפוצניק אמין זה שיפוצניק שיעמוד בזמנים שעליהם הוא יתחייב, יבצע עבודה מקצועית וגם יגבה מחיר הוגן עבורה. אגב, לפעמים זה בסדר לשלם קצת יותר עבור שיפוצניק איכותי ואמין, זה בטח עדיף על עוגמת הנפש.
קחו המלצות מחברים, מכרים או מבעלי עסקים אחרים ששכרו את שירותיו של השיפוצניק, כך תוכלו לקבל איזה שהוא מושג על האמינות והמקצועיות שלו. בנוסף, אל תשכחו לעבוד לפי חוזה מסודר שייקח בחשבון את כל לוחות הזמנים של הפרויקט וכן אחריות על העבודה, על מנת שתוכלו לפנות לבעל המקצוע אם תגלו ליקויים. דאגו כמובן לקבל את כתב האחריות מבעל המקצוע בצורה פיזית, כי מה שנאמר בעל פה משול לכתב על הקרח.
כך תחסכו בעלות השיפוץ
כל עסק יודע שניהול משאבים חשוב מאוד (וכאן מידע על הנושא), ולכן לפני שאתם סוגרים עם שיפוצניק, אנחנו ממליצים לכם לקחת כמה הצעות מחיר ולבצע השוואה בניהן. כאשר יהיו לכם לפחות 3 הצעות מחיר, תוכלו לבחור בזו המשתלמת ביותר, או לפחות להיכנס למשא ומתן עם בעלי המקצוע השונים. חשוב לציין, ברוב המקרים מי שרוכש את החומרים לשיפוץ זה בעל המקצוע, הכוונה היא לא לחומרי השיפוץ היבשים, אלא לכיורים, ברזים וכו'. אם יש לכם את הזמן והאנרגיה לזה, אתם יכולים להחליט שאתם רוכשים את התכולה הזו בעצמכם ולחסוך את העלויות היקרות של בעל המקצוע על החומרים.
לסיכום, אין ספק ששיפוץ משרד זו הוצאה לא קטנה בכלל, אך אם תבחנו את התמונה בכללותה, אין ספק שלאורך זמן מדובר בפרויקט שיכול להניב לכם לא מעט הכנסות לעסק.